Završetkom preuzimanja kompanije SBB, Telekom Srbija i PPF, koji je vlasnik Jetela (Yettel), dobili su nove sadržaje na svojim kablovskim sistemima. Kompanija Telekom Srbija je od kompanije Junajted grupa (United Group) kupila određena prava, licence i ostalu imovinu povezanu sa Sport klub kanalima za teritoriju Zapadnog Balkana. Telekom je, takođe od Junajted Grupe, preuzeo i Net TV Plus, koji emituje program za tržište dijaspore, kao i satelitsku televiziju Total TV u Srbiji i Severnoj Makedoniji.
Vladimir Lučić, generalni direktor Telekoma Srbija, za RTS je istakao da su Telekom Srbija i PPF čiji je vlasnik Etisalat iz Abu Dabija, okončali kupovinu delova SBB-a, tako da je PPF grupa preuzela kablovske kanale SBB-a a Telekom Total TV i prava na prenose sportskih takmičenja koja su sa Sport kluba prešli na Arenu sport.
– Total TV je bio integrisan u SBB sistem i u sledećih nekoliko meseci će biti prebačen na Telekom Srbiju – dodaje Lučić.
Navodi da za prvu fazu imaju dogovor sa kompanijom SBB da za Telekom pružaju neke usluge, kao što su kol-centar, korisnička podrška, kako bi doskorašnji korisnici SBB-a što manje primetili tu tranziciju do trenutka dok u potpunosti na postane deo Telekoma. Rekao je da je prekjuče završena transakcija i da su Telekom Srbija, PPF i Etisalat preuzeli sve servise od SBB-a, istakavši da korisnici sada na kanalima Arene sporta imaju kompletnu sportsku ponudu.
Ukazao je i na to da su odsad svima dostupni i tematski kanali RTS-a budući da su se dogovorili o tome sa novim vlasnikom SBB-a. Govoreći o servisima Net TV plusa i Total TV-a koji su pre svega namenjeni dijaspori, Lučić kaže da će i tamošnji korisnici dobiti kvalitetniju uslugu. Telekom je ovom transakcijom dobio više od sto hiljada novih korisnika u dijaspori i da je namera kompanije da se širi i da će na tržištu Austrije, Nemačke i Švajcarske imati svoja poslovnice u svim gradovima gde ima naših građana.
Prema njegovim rečima, strategija Telekoma Srbija za širenje je jaka produkcija filmova i serija i drugog sadržaja koji će se nuditi raznim platformama a kroz sopstveni fond će finansirati u digitalne servise koje će probati da izveze. Naglasio je da će Telekom Srbija nove izvore prihoda tražiti kroz IT usluge, sajber bezbednost a da je u pripremi platforma slična Netfliksu.
– Od sledećeg meseca Telekom će aktivno promovisati svoju platformu koja će biti slična Netfliksu čime će se pokreće tranzicija od kanala do platforme – kaže Lučić i dodaje da korisnici mogu očekivati nove filmove i serije.
Post comments (0)